Fellingsbro folkhögskola

Autism/Aspergers syndrom : vad betyder det? : en arbetsbok för ökad självkännedom hos barn och ungdomar med högfungerande autism eller Aspergers syndrom
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • Vl
Författare
Titel
  • Autism/Aspergers syndrom : vad betyder det? : en arbetsbok för ökad självkännedom hos barn och ungdomar med högfungerande autism eller Aspergers syndrom
Förlag
  • RFA utbildningscenter Autism, 2002
Klassifikation
Omfång
  • 296 s : ill.
Ämnesord
ISBN
  • 91-631-2985-X
*000     nam          u
*00139168
*008060126s2002|||||||||||e |||| 000 0|swe||
*020  $a91-631-2985-X$x916312985X
*084  $aVlaa
*084  $aEuc
*1001 $aFaherty, Catherine
*24510$aAutism/Aspergers syndrom :$bvad betyder det? : en arbetsbok för ökad självkännedom hos barn och ungdomar med högfungerande autism eller Aspergers syndrom
*260  $bRFA utbildningscenter Autism,$c2002
*300  $a296 s :$bill.
*653  $aAutismspektrumtillstånd
*653  $aAspergers syndrom
*653  $aElever med särskilda behov
*852  $cVl
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till
Ex.namnStatusFörfallodagTillhörHylla
Ex 1Tillgängligt Fellingsbro folkhögskolaVl BAS
Ex 1Tillgängligt InstVl Lärare